Integrity School by Transparency International Nederland

Tariefstelling

Heeft u interesse in de trainingen van de Integrity School voor uw bedrijf, organisatie of gemeenschap? Hieronder vindt u informatie over onze tarieven.

Normaal, sponsor en gereduceerd tarief

De Integrity School van Transparency International Nederland is een project zonder winstoogmerk; ons doel is het bevorderen van integriteit in alle lagen van de samenleving. Daartoe laten we op zoveel mogelijk plekken van ons horen, persoonlijk en digitaal. Hiertoe maken we gebruiken van onze eigen mensen en kennis, maar ook van ons uitgebreide internationale netwerk van experts.

Om dit mogelijk te maken hanteren we drie tarieven: het normale tarief, dat onze kosten dekt. Het sponsortarief, waarmee u ons in staat stelt onze kennis en adviezen verder te verspreiden. Tot slot kennen wij een gereduceerd tarief, voor organisaties en instellingen met beperkte middelen. Kunt u ook dit reduceerde tarief niet dragen, neem dan contact met ons op. Voor maatwerktrainingen ontvangt u altijd een persoonlijke offerte.

Onze prijzen zijn inclusief reiskosten van onze trainer(s), eventuele materialen en voorbereidingstijd, en exclusief BTW. Niet inbegrepen zijn kosten van de locatie en catering; deze kunt u zelf kunt verzorgen, of dit kan in overleg met ons op een van onze partnerlocaties.

Normaal tarief

2 uur of minder 2.500
1 dagdeel 5.000
2 dagdelen 8.000

Sponsortarief

Van bedrijven en organisaties die over meer middelen beschikken vragen wij altijd of zij bereid zijn ons sponsortarief te betalen.

2 uur of minder 5.000
1 dagdeel 10.000
2 dagdelen 16.000

Gereduceerd tarief

Voor organisaties en instellingen met beperkte middelen rekenen wij het gereduceerde tarief. Neem contact op om te bespreken of u hiervoor in aanmerking komt. Is het voor u niet mogelijk dit gereduceerde tarief te dragen, neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken.

2 uur of minder 1.250
1 dagdeel 2.500
2 dagdelen 4.000

Training op maat

Onze trainingen worden altijd toegespitst op uw situatie. Heeft u echter speciale wensen die meer voorbereiding of specifieke expertise vereisen? Neem dan contact met ons op voor een maatwerktraining. Met ons brede netwerk van experts en de kennis van Transparency International kunnen wij een oplossing verzorgen die geheel of gedeeltelijk speciaal op basis van uw behoeften wordt samengesteld. De kosten van maatwerktrainingen zijn afhankelijk van de mate waarin gebruik kan worden gemaakt van reeds bestaande trainingen en eventueel vereiste externe expertise.